»Vodstvo podjetja ve, kako narediti Facebook in Instagram varnejša, vendar ne bo naredilo potrebnih sprememb, ker so astronomski dobiček postavili pred ljudi.«
»Zavedajo se, da uvrščanje na osnovi algoritmov ali angažiranje ohranja ljudi dlje na njihovih straneh. Dlje so gor, več denarja je za Facebook.«
»Marka nihče ne poziva k odgovornosti, on odgovarja sam sebi.«
»Facebook potrebnih sprememb sam ne bo nikoli uvedel, če bodo omejile njegovo rast.«
»Pri Facebooku so ugotovili, da sprememba algoritmov v korist javne varnosti povzroča, da ljudje na omrežju preživijo manj časa.«
»Takoj po koncu volitev so jih spremenili nazaj, k prejšnjim nastavitvam, ker dajejo dobičku prednost pred varnostjo. To se mi resnično zdi kot izdaja demokracije.«
»Bil je konflikt interesov glede tega, kaj je dobro za javnost in kaj je dobro za Facebook.«
»Vedno znova podjetje izbere optimizacijo lastnih interesov, kot so čimvečji prihodki.«
»Takoj ko je bilo volitev konec, so jih znova zmanjšali, spremenili so nastavitev na prejšnje, in to se res zdi kot izdaja demokracije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju